سرخط خبرها

کمیته انضباطی استقلال را نقره‌داغ کرد | بلانکو مجاز به بازی نیست

  • کد خبر: ۲۴۷۸۶۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
کمیته انضباطی استقلال را نقره‌داغ کرد | بلانکو مجاز به بازی نیست
کمیته انضباطی با استناد به مدارک رسیده اعلام کرد گوستاوو بلانکو مجاز به حضور در ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان نیست. بلانکو در سفر استقلال به اهواز نیز حضور دارد، اما قادر به همراهی تیمش نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که باشگاه استقلال در روز فسخ قرارداد مهرداد محمدی اعلام کرد کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شده، اما کمیه انضباطی فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد این بازیکن مجاز به حضور درترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر نیست و این بازیکن نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند.

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال چنین آمده است: با توجه به گزارش سازمان لیگ در مورد گووستاوو بلانکو بازیکن باشگاه استقلال تهران و باعنایت به اینکه موضوع اعلامی در خور صدور دستور موقت است. مستند به ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی بازیکن نامبرده مجاز به همراهی تیم خود در مسابقات رسمی نخواهد بود و لازم است باشگاه دفاعیات کتبی خود را ظرف ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال نماید. قرار صادره ظرف مهلت دوروز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف فدراسیون می‌باشد.

این خبر درحالی رسانه‌ای شده که ظهر امروز بلانکو همراه با کاروان این تیم راهی اهواز شده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->